pátek 21. listopadu 2008

Werich Voskovcovi (1. 11. 1976)

Drahý Prdláku,
9. minulého měsíce jsi mi poslal lístek z Montrealu a protože je 1. listopadu, tak Ti odpovídám. A to není proto, že ten Tvůj popsanej lístek až k nečitelnosti, abys uspořil pár zasranejch centíků, přišel až za patnáct dní, nýbrž proto, že jsem čekal, jestli splníš svoji výhrůžku BUDU PSÁT VÍC, kterou jsi vecpal hned vedle datumu. A aby to bylo ještě urážlivější, tak dnes ráno 1. listopadu 1976 pošta přinesla od Tebe zase hovno. A to si myslíš, že já tady budu sedět a psát Ti. Posílám tudíž taky hovno.
Tvůj Jan
P.S. Volal mě z Paříže Miloš Forman. Pozval mě do US. Že zaplatí letenku tam i zpátky, a tam že nemusím mít ani korunu. "Je nás tady tolik, co Vás chceme vidět, že nemusíte mít ani korunu. Tak přemejšlejte o tom seriózně, jó?" Tak vo tom uvažuju. Mně se tady vede v nynějším počasí, že se mně vlastně nevede. Ale známe ty fukéře v New Yorku, tak si budu chránit zdraví, pokud mi ňáký zbude do jara. Tak tedy přemejšlej, prázdná makovice!
Tvůj pán Jan

(Voskovec, Jiří; Werich, Jan: Korespondence III, s. 326)

Žádné komentáře: